خبرهای کشاورزی

اعلام خرید تضمینی زعفران در بورس

اعلام خرید تضمینی زعفران در بورس

حسین شیرزاد با استناد به تولید پانصد هزار کیلو زعفران در سال 1398 بیان کرد از این به بعد زعفران را می توانید از بورس کالا تهیه کنید .

معاون وزیر جهاد کشاورزی در مورد خرید تضمین شده زعفران از طریق تعاون روستایی هر شهر گفت : خرید تضمین این محصول از سال نود و شش تا نود و هفت توسط تعاون روستایی اداره شد و فروش آن نیز در بازار سهام ایران صورت گرفت.

حسین شیرزاد با بیان اینکه زعفران یک محصول استراتژیک برای صادرات به کشورهای جهان است . این محصول در سال 97 مبلغ سیصد و پنجاه و یک میلیون دلار به واسطه صادرات به کشورهای دیگر صادر شده است . همچنین معاون وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت که بزودی برداشت زعفران از زمینهای زراعی در سال جاری تا مرز پانصد هزار کیلو پیش رود.

همچنین او اظهارداشت حدود دویست هزار نفر به طور حضوری و غیر حضوری در زمینه تامین زعفران مشغول بکار هستند، اظهار داشت: درسال جاری حدودا صد و چهارده هزار ، هکتار از زمین های کشاوزی به کاشت این محصول با ارزش سپرده شده و مردم روستاهای حاشیه شهرها بیشترین کشت را در این زمینه دارند .

ایشان با بیان اینکه در سال 98 با سعی کشاورزان این محصول ، پشتیبانی جهاد کشاورزی و بارندگی خوب ، برداشت این محصول در بسیار خوب بوده است ، گفت : با افزایش تولید ممکن است قیمتها کمتر شود و باعث مضرور شدن کشاورزان شود از این رو برای پیشگیری از این اتفاق سازمان تعاونی کشاورزی اقدام به خرد زعفران به صورت تضمینی کرده است که این اقدام یکماه است که شروع شده است .

معاون وزیر جهاد کشاورزی همچنین اظهار داشت : براساس آنالیز بازار قیمت هر کیلو هشت میلیون و دویست هزار تومان پیشبینی شده است .

برای خرید کود های شیمیایی ، کود سوپر فسفات تریپل ، سوپر فسفات ساده می توانید به صفحات مورد نظر مراجعه کنید.


منبع:

اعلام خرید تضمینی زعفران در بورس

+ نوشته شده در يکشنبه 5 آبان 1398ساعت 15:57 توسط پالایش کود | | تعداد بازدید : 52

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]